Klachtenprocedure
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Wij vragen u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling Klantenservice door te geven. Onze medewerkers van de afdeling klantenservice behandelen de klacht en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:
Multi Tradestore B.V.| Nijverheidsstraat 10 | 1704RA | Heerhugowaard | 020-2628800 | klantenservice@multitradestore.nl
Wij beantwoorden uw klacht binnen 3 werkdagen. Mocht de behandeling meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Montour bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).